Najbardziej Wpływowe Kobiety iGB 2022: sędziowie

biuro kolaż jasny

Tegoroczna edycja kampanii Najbardziej Wpływowe Kobiety iGamingu 2022 pod przewodnictwem iGB, po raz kolejny wyłoni różne kobiety działające w branży hazardowej, aby podkreślić ich zaangażowanie i osiągnięcia. Zanim jednak poznamy pełną listę nominowanych kobiet i laureatki całej kampanii, warto przyjrzeć się nieco bliżej, jak prezentuje się szerokie grono jurorów i co sądzą o inicjatywie, w której zdecydowali się wziąć udział.

Ewa Bakun

Ewa Bakun to dyrektor ds. wiedzy o branży i zaangażowania w Clarion Gaming. Jej główne zadania to śledzenie rynku oraz nawiązywanie i utrzymywania kluczowych relacji w branży. Ewa twierdzi, że inicjatywa taka jak Najbardziej Wpływowe Kobiety iGamingu to świetna okazja na wyłapywanie ukrytych talentów, co przełoży się bezpośrednio na poszerzenie puli branżowych ekspertów w najmniej reprezentowanych grupach. Jej zdaniem kampania jest kluczowa w budowaniu różnorodności, równości i integracji w branży iGaming.

Britt Boeskov

Przez ostatnie osiem miesięcy Britt Boeskov zajmowała się budowaniem zespołu ds. strategii w Better Collective. Zanim jednak trafiła do Better Collective, spędziła 17 lat w Kindred, gdzie zajmowała wiele różnych stanowisk. Aktualnie doradza w BC, a także pomaga innych firmom w strategicznych kwestiach. Jest także dyrektorem niewykonawyczym w Racecourse Media Group. Britt twierdzi, że kampania, wyróżniając wpływowe kobiety w sektorze iGaming, zmotywuje je do jeszcze większego zaangażowania i pozwoli kontynuować pracę nad tworzeniem zrównoważonej różnorodności w branży.

Andrew Bulloss

Andrew Bullos od 13 lat pełni funkcję dyrektora działu Global Gaming i dyrektora operacyjnego w Odgers Berndtson, firmie zajmującej się poszukiwaniem kandydatów na stanowiska kierownicze. Wcześniej zajmował stanowiska dyrektora ds. marketingu i sprzedaży w firmie rekrutacyjnej PSD Group. Andrew twierdzi, że kampania iGB ma istotny wpływ na rozwój całej branży, bo o sukcesie poszczególnych organizacji w danym sektorze decyduje różnorodność pod wieloma względami: pomysłów, opinii, pochodzenia, doświadczenia i nastawienia.

kobieta pracująca grafika

Stephen Carter

Stephen Carter działa w branży od 2007 roku. Aktualnie nadzoruje produkcję cyfrową w Clarion Gaming, a także zajmuje się strategią rozwoju marki iGB Affiliate tejże firmy. Wcześniej pełnił funkcje dyrektora redakcyjnego, gdzie odpowiadał za rozwój i uruchomienie takich usług cyfrowych jak iGB, iGB Affiliate, iGB North America i ICE365. Carter nie kryje dumy z tego, jak rozrosła się ta kampania. Według niego podnoszenie świadomości o osiągnięciach uzyskiwanych przez kobiety w branży iGaming jest bardzo ważne i korzystne dla całego sektora.

Christie Eickelman

Christie Eickelman to wiceprezes ds. globalnego marketingu w GLI (Gaming Laboratories International). Swoją podróż po najwyższych szczeblach karierowej drabinki w GLI rozpoczęła w 1999 roku. Zanim osiągnęła obecne stanowisko była m.in. kierownikiem marketingu, dyrektorem ds. marketingu i rozwoju i starszym dyrektorem ds. globalnego marketingu. Obecną funkcję pełni od 2012 roku. Eickelman uważa, że inicjatywa iGB pozwala docenić kobiety za cały ich wkład w branżę iGaming i podnosić świadomość w zakresie pracy, jaką na co dzień wykonują.

Anika Howard

Anika to naczelny dyrektor Wondr Nation. To firma założona przez Mashantucket Pequot Tribal Nation, która zajmuje się rozrywką w zakresie gier online. Zanim trafiła do Wondr Nation, przez cztery lata pełniła funkcje wiceprezesa ds. marketingu marki i cyfryzacji w Foxwoods Resort Casino i sześć lat zajmowała różne stanowiska w International Gaming Technology. Howard jako orędowniczka równości jest niezmiernie podekscytowana kampanią iGB, która pozwala wyróżnić wspaniałe kobiety w branży iGaming, które wcielając w życie innowacje i pomysły, odgrywają ważną rolę w całym sektorze.

gadżety biurowe kolaż

Richard Schuetz

Richard Schuetz to właściciel i dyrektor generalny firmy Schuetz LLC, która zajmuje się doradztwem w zakresie gier. Wcześniej zajmował stanowiska dyrektora wykonawczego w Bermuda Casino Gaming Commission oraz komisarza w California Gambling Control Commission. Jak twierdzi Schuetz, kampania Najbardziej Wpływowe Kobiety iGamingu to inicjatywa, która pozwala poszerzyć pulę talentów w branży, które w normalnych warunkach najprawdopodobniej byłyby niezauważone.

Helen Walton

Helen Walton to założycielka i dyrektor handlowy w G.Games. Zanim postanowiła iść na swoje, zbierała doświadczenie m.in. w takich firmach jak Unilever, Boots, Tate Britain czy PZ Cussons. Walton mimo natłoku pracy bardzo chętnie zdecydowała zostać się jurorem w kampanii iGB, bo uważa to za jedną z kluczowych inicjatyw, która pomaga lepiej radzić sobie branży jako całości.